Čtvrtek, 20 ledna, 2022
aktualne

Cílem e-shopaře je zákazník, který obchodu důvěřuje. Jak si důvěru získat?

O tom, že je Česko e-shopová velmoc, se ví dlouho. Podle aktuálních statistik je u nás provozováno kolem 45 tisíc elektronických obchodů, což je v přepočtu na obyvatele nejvíce na světě. Během pandemie navíc sféra e-commerce zažila raketový růst a počet nákupů skokově vzrostl. Pokud se chystáte zprovoznit první e-shop, mějte na paměti, že zákazníci vyžadují důvěryhodnost. Jak ji získáte?

Prozraďte svůj příběh

Značky nebudí takovou důvěru jako příběhy konkrétních lidí. Určitě máte ten svůj. Takový, který u potenciálních klientů vzbudí emoce i zvědavost, jestli jsou vaše produkty či služby skutečně tak kvalitní, jak slibujete. Nebojte se do e-shopu přidat podstránku „O mně/nás“ a naplňte ji čtivou „storkou“.

Vytvářejte hodnotný obsah

Ukažte ostatním, že segmentu, ve kterém podnikáte, rozumíte daleko více než konkurence. Založte si třeba blog nebo používejte sociální sítě. Sdílejte své postřehy, zákulisní historky, podrobné návody a tipy. Obsahový marketing vám pomůže vytvořit silnou komunitu, která se stane hlasem vaší značky.

S obsahem nešetřete ani na popisech produktů či služeb. Čím více o nich zákazníky informujete, tím důvěryhodněji na ně bude vaše nabídka působit. 

Na škodu rozhodně není ani stránka s FAQ s připravenými odpověďmi na často kladené dotazy.

Zprovozněte zákaznickou podporu

Kvalitní zákaznická podpora je jedním ze základních pilířů důvěryhodného byznysu. Kvalifikovaný pracovník vždy bez remcání pomůže v rozhodování „nalomenému“ zákazníkovi a přesvědčí ho o výhodnosti nákupu, případně mu zodpoví palčivé dotazy.

Cestou ke zkvalitnění zákaznické podpory je implementace CRM softwaru, který propojuje data v rámci všech oddělení. CRM systém umožňuje automatizaci procesů i nalezení tzv. best practices. Zároveň slouží jako software pro řízení projektů a nástroj pro snadné vedení marketingových kampaní. Dobrou volbou je například český eWay-CRM – ve verzi FREE je ke stažení zdarma.

Related articles

Comments

SEO článek

Nejnovější články

Reklama

magazín
magazín
magazín
magazín